Uzdevums: Senvārdu vai jaunvārdu attēlot ilustrācijā tā, lai būtu izlasāms izvēlētais vārds un, ja nepieciešams, arī skaidrojums.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8.-12. klase (kā paraugi izmantoti 8. klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi, melna flomāsterveida pildspalva kontūrām.


Preces etiķete, iekļaujot preču zīmi09.03.2019.

 Uzdevums: Uzzīmēt pie rotaļlietas piestiprinātu vai piesietu interesantu preces etiķeti, kas satur izvēlētās firmas preču zīmi (logotipu) un preces nosaukumu.

 

 Skolēnu darbi:

 

 

 Vecums: 5.-6. klase

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 papīra lapa (var būt tonēta), grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi, melna flomāsterveida pildspalva kontūrām; lineāls un cirkulis (ja nepieciešams).


 Uzdevums: Uzzīmēt divu preču komplekta iepakojumu, iekļaujot izvēlētās firmas preču zīmi (logotipu) un abu izvēlēto preču nosaukumus.

 

 Skolēnu darbi:

 

 

 

 

 Vecums: 9.-12. klase

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 papīra lapa (var būt tonēta), grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi, melna flomāsterveida pildspalva kontūrām; lineāls un cirkulis (ja nepieciešams).


 Uzdevums: Uzzīmēt kūku kastīti, iekļaujot izvēlētās firmas preču zīmi (logotipu) un izvēlētās preces nosaukumu.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 7.-12. klase (kā paraugi izmantoti 7. un 8. klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 papīra lapa (var būt tonēta), grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi, melna flomāsterveida pildspalva kontūrām; lineāls un cirkulis (ja nepieciešams).


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt un izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko


Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.



pārdomas 

 

Cilvēkam raksturīgs bīties un izvairīties no nezināmā. Kas bijību pārvar, tas, gluži kā datorspēlē, pāriet uz nākamo līmeni.