Jūras dzelmē15.04.2017.

 Uzdevums: Doto laukumu sadalīt sīkākos laukumos, kuros uzzīmēt augus vai dzīvas būtnes, kas sastopami jūras dzelmē.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 5.- 7. klase

 Darba ilgums: 2 - 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi vai flomāsteri.


 Uzdevums: Uzzīmēt dažādas koku lapas. Izkrāsot zīmējuma fragmentu tā, lai veidotos grāmatzīme.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 6.- 7. klase

 Darba ilgums: 2 - 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, 3 - 5 dažādu koka lapu paraugi vai attēli.


 1. uzdevums: Izgatavot dāvanu maisiņu un dekorēt to ar stilizētām ūdensrozēm.

 Skolēnu darbi:

 

 2.uzdevums: Izgatavot dāvanu maisiņu un dekorēt to ar stilizētiem pļavas augiem. 

 Skolēnu darbi:

 
 Vecums: 7.- 12. klase (kā paraugi izmantoti 7. un 8. klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta kartons (var būt gaiši tonēts), grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, šķēres, līmes zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi. Maisiņa piegrieztni un adatas sagatavo skolotāja.


Augu stilizācija. Trauki08.03.2016.

 Uzdevums: Uzzīmēt trauku komplektu “Zemenīte”, kurā ietilpst krūzīte, apakštasīte, tējkarote, tējkanniņa un paplāte.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 5.- 12. klase (kā paraugi izmantoti 5. un 6. klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa (var būt gaiši tonēta), grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt un izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko


Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.



pārdomas 

 

Cilvēkam raksturīgs bīties un izvairīties no nezināmā. Kas bijību pārvar, tas, gluži kā datorspēlē, pāriet uz nākamo līmeni.