Lai bērnu ģērbšanās process noritētu raitāk, pielietoju skaitīšanas metodi. Noteicu skaitli, līdz kuram skaitīšu un devu nosacījumu – piemēram, ja ģērbšanās noritēs ilgāk, nebūs multenīte. Tās drīzāk bija kā sacensības. Ja jutu, ka bērni nepaspēs noteiktajā laikā saģērbties, sāku skaitīt lēnāk vai arī skaitļiem klāt pieliku pusītes, par ko matemātiķi gan pamatīgi iebilstu.

Piemērs. Skaitu līdz pieci!

Viens.

Divi.

Trīs.

Četri.

Četri ar vienu pusīti.

Četri ar divām pusītēm.

Četri ar trijām pusītēm.

Un…

Pieci.

Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt un izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko