Bankas atbilde

Tā kā SEB banka no šī gada par konta uzturēšanu sāk iekasēt komisijas maksu, 2019. gada nogalē ar trijiem piegājieniem pārskaitīju visus savus ieguldījumus uz citu banku. Kad to biju izdarījusi, pārbaudīju, vai abu kontu stāvoklis ir 0,00 eiro un uzrakstīju bankai vēstuli, lai abus kontus slēdz ciet.

Šodien saņēmu vēstuli. “Labdien! Atbildot uz Jūsu vēstuli, informējam, lai slēgtu norēķinu kontu, tajā jānodrošina pieejamais konta atlikums 0,00 eiro. Uz 02.01.2020. kontā pieejamais atlikums ir 0,03 eiro. Aicinām bez komisijas maksas saņemt pieejamo atlikumu bankas filiālē personīgi vai atbildes vēstulē apstiprināt, ka piekrītat pieejamā atlikuma norakstīšanai. Kad konta atlikums būs 0,00 eiro, aicinām atkārtoti iesniegt pieteikumu konta slēgšanai.”

Nesaprotu, vai tādā veidā banka čakarē savus aizejošos klientus? Kad uz konta jau atlikuši 0,00 eiro, ieskaita tajā kredīta apgrozījuma procentus (man - 0,03 eiro). Bet pēc tam liek vēl vismaz divas reizes ar viņiem sazināties rakstiski. Ponta pēc vajadzētu aiziet uz banku un izņemt tos 3 centus klātienē, kā viņi aicinājuši savā vēstulē.

Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko