zaķis+ritenis; zilonis+pulkstenis; govs+bota; cilvēks+mašīna
pele+zobu birste; koks+lietussargs; putns+kurpe; izkapts+zāģis
1. Stundas sākumā skolotāja uzdevumu neizstāsta, bet uzdod skolēniem nosaukt 10 dzīvus un 10 nedzīvus objektus. Uzraksta tos uz tāfeles divās kolonnās. Tad pati izvēlas 4 objektus (dzīvus) no vienas un 4 objektus (nedzīvus) no otras kolonnas. Piemēram, zaķis+ritenis; zilonis+pulkstenis; govs+bota; cilvēks+mašīna. 2. Papīra lapu sadala 4 daļās. Katrā laukumā uzzīmē divu objektu apvienojumu vienā attēlā. Jāatgādina, ka attēlam jābūt samērīgā lielumā un iecentrētam laukumā. 3. Ja vēlas, zīmuļa kontūras uzmanīgi pārvelk ar melno pildspalvu vai flomāsterveida pildspalvu. Objektus var izkrāsot. |
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |