Uzdevums: Izvēlēties vismaz 3 muzejā vai izstādē redzētos objektus un uzzīmēt tos, apvienojot visus vienā objektā.

 

 Skolēnu darbi:

 

 

 Vecums: 5.-12. klase (kā paraugi izmantoti 8. klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melna pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi (pēc izvēles).

 

 Metodiskie ieteikumi: 

1. Pirms šī darba uzdošanas, skolēniem jāapmeklē muzejs vai izstāde, kurā jānofotografē vairāki izstādītie objekti.

2. Vizuālās mākslas stundā skolēni izvēlas vismaz 3 muzejā vai izstādē redzētos objektus un mēģina tos radoši apvienot vienā objektā. Ja vēlas, var attēlot arī tikai kādu daļu no izvēlētā objekta.

3. Kad zīmējums gatavs, zīmuļa kontūras uzmanīgi pārvelk ar melno pildspalvu vai flomāsterveida pildspalvu.

4. Var izvēlēties vienas vai divu krāsu zīmuļus un dažas detaļas zīmējumā iekrāsot tumšāk un gaišāk.

 

 Piezīme.

Tonijs Bjūzens grāmatā “Gudrais bērns” pieminējis šādu Leonardo da Vinči radošās domāšanas principu – “Ikvienai lietai kaut kādā veidā jābūt saistītai ar jebkuru citu lietu”.

Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko