Kādi jautājumi, tādas atbildes

Jau trešo dienu urbos cauri skolēnu rokrakstiem, mēģinot izprast rakstītā jēgu. Šausminājos par sastādītajiem mācību priekšmeta dizains un tehnoloģijas eksāmena jautājumiem. Klusībā sevi mierināju – cik stulbi jautājumi, tik stulbas atbildes.

Kopumā eksāmenu varētu raksturot ar kāda skolēna citātu. Tā bija atbilde uz pašu pēdējo jautājumu – “Norādi trīs lietas, ko tu mainītu savā idejā, lai to uzlabotu un tā iekļautos universālā dizaina principos.” Atbilde – radošuma kalngals. Skan kā no nākotnes politiķa mutes. “1) Izveidot kaut ko tādu, kas nav nekur citur un šī valsts ar to būtu unikāla. 2) Izveidot kaut ko oriģinālu uz to, kas ir mums un nav citiem, vai kas ir citiem, bet nav mums. 3) Interesantāku ideju, jo interesantas idejas padara visu labāku.”

 

 

Atslodzei

Lai izvēdinātu galvu, kas visas dienas garumā piedzīta ar drazu un muļķībām, vakarpusē aizbraucu ravēt puķes.

Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko