Kad kādam nepatīc Domāju, ka tikai jaunībā raksturīgi izjust klaju nepatiku pret sevi no vienaudžu puses. Tomēr intuīcija sūta signālus, ka vienai no kolēģēm es nesimpatizēju. Kaut kas to nodod – vai nu balss intonācija, vai arī augstprātība un nevērīgums teiktajā.
Ko no tā ieguva skolēni? Viss skolas kolektīvs ciemojāmies vienā no Rīgas prestižajām skolām. Skatījos, kā tiek novadīta vizuālās mākslas stunda 7-ajai klasei. Strādāts tika, vadoties pēc Skola 2030 materiāliem. Raksturojot redzēto, teiktu, ka stunda no skatītāju viedokļa bija raita, daudzveidīga (tēmas atkārtojums, grupu darbs, skolēnu viedokļu uzklausīšana, filmiņas skatīšanās) un ļoti interesanta. Tikai man radās jautājums, ko no tā visa raituma un daudzveidīguma pēc šīs stundas ieguva skolēni? Vai tā būs paliekoša vērtība? |
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |