Preču zīme

11.05.2015.

 Uzdevums: Izvēlēties preču zīmi, kurā attēloti burti un uzzīmēt pēc iespējas līdzīgāku. Paraugu pielīmēt pie zīmējuma.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8. klase

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: Preses izdevums, šķēres, A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, līmes zīmulis, lineāls un cirkulis (ja nepieciešams).


 Uzdevums: Papīra lapu pa vertikāli sadalīt divās daļās. Vienā daļā attēlot sava vārda vai uzvārda pirmo burtu kā iniciāli. Otrā daļā attēlot vārda un uzvārda pirmo burtu ornamentālu attēlu, tas ir, monogrammu.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8. klase

 Darba ilgums: 1-2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, lineāls.


Skaņa vai vārds

07.05.2015.

 1. uzdevums. Attēlot skaņu ar atbilstošiem burtiem.

 Skolēnu darbi:

 

 2. uzdevums. Attēlot jebkādu vārdu ar interesantiem burtiem.

 Skolēnu darbi:

 

 

 3. uzdevums. Attēlot savu vārdu.

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8. klase

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi vai flomāsteri.


 Uzdevums: Ar attēliem atveidot alfabētu. Attēla nosaukuma pirmajam burtam jāatbilst alfabēta burtam.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 9. klase

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, lineāls.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.