1. janvāris, ceturtdiena01.01.2015.Emocionālās pohas Neieredzu nākamo dienu pēc lieliem svētkiem. Kaut arī nelietoju alkoholu, tajā dienā pārdzīvoju emocionālas pohas. |
5. janvāris, pirmdiena05.01.2015.Sapņu realizēšana Jebkurā vecumā iespējams piepildīt savus jaunības sapņus. Galvenais – sadūšoties! |
14. janvāris, trešdiena14.01.2015.Kāpēc jāmīl ziema? No debesīm krītošas milzu sniega pārslas vai arī saulē vizuļojošs sniegs – dēļ tā ir vērts mīlēt ziemu. |
18. janvāris, svētdiena18.01.2015.Mīļākais laiks Piektdienas vakars ir mans mīļākais laiks, jo zinu, ka priekšā vēl divas brīvdienas. |
25. janvāris, svētdiena25.01.2015.Pamatvērtības Saule, brīvība un mīlestība - trīs galvenās pasaules pamatvērtības. Jūs jautāsiet: „Kur palikusi nauda?” Manuprāt, nauda mūsu dzīvē darbojas līdzīgi kā garšvielu piedeva pamatēdienam. Tās daudzums atkarīgs no garšas izjūtām, un tās mums katram ir atšķirīgas. |
6. februāris, piektdiena06.02.2015.Izbaudi šo brīdi! Ziemā gribam vasaru, bet vasarā ilgojamies pēc ziemas. Arī cilvēciskajās attiecībās mēs bieži vien nemākam izbaudīt un novērtēt pašreizējo momentu. |
14. februāris, sestdiena14.02.2015.Meli Kas ir ļaunāks par meliem? Cilvēks, kurš melo. |
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||