Dubultā skolotāju diena

Citas Latvijas skolas Skolotāju dienu svinēja pagājušajā piektdienā, bet mūsējā skola – šajā piektdienā. Ziedus no viena 8. klases puiša saņēmu abas reizes.

 

Mistika

Biju noilgojusies pēc mistikas un kaut kā nereāla, tāpēc vakarā internetā atradu raidījuma “Ekstrasensu cīņas” ierakstus un noskatījos vairākas 16. sezonas sērijas.

 


Guļamdiena

Sestdiena ir vienīgā diena nedēļā, kad varu kārtīgi izgulēties. To arī izmantoju. Pamodos ap pulksten 11.30, bet no gultas laukā izlīdu tikai 14.30.


Drūmajā mežā

Ārā tik nemīlīgs laiks, ka rodas vēlēšanās visu dienu notupēt mājās. Kaut kā tomēr izrausos laukā un aizgāju uz mežu. Drūms, slapjš un kluss. Bez jebkādām dzīvības pazīmēm. Salasīju nedaudz gailenes. Droši vien pēdējās.


10. oktobris, pirmdiena

10.10.2016.

Pabeigtais darbs

Pabeidzu gatavot meitas 18-tajai dzimšanas dienai veltīto pārsteigumu. Tas man aizņēma vairākas nedēļas. Beidzot varēšu atkal nopietnāk pieķerties tehniskās grafikas materiāliem.


Sals

Pirmā nakts ar mīnusiem. Pirmais rīts, kad no mašīnas logiem skrāpēju ledus kārtiņu.

 

Sliekas

Sapnī no puķu poda laukā izvilku 8-10 savā starpā savijušās sliekas. Sapņu tulkotājā par sliekām neko neatradu. Ko tas varētu nozīmēt? 


Dabas zelts

Ēdu launagu un lūkojos pa virtuves logu uz saulē vizuļojošajām koku lapām. Daba mums dāvā dažādu zeltu. Arī šādu.


Lapu Krišs

Prātā skan Raimonda Paula “Dziesmiņa pa Lapu Krišu”:

Ar nēstiņu pār pleciem iet Lapu Krišs,

un lapas krīt, un lapas krīt,

un krīt un krīt..

 

Lai piedod Leons Briedis, - dziesmai izdomāju turpinājumu:

 

Bet sētniece tās kaudzē grābj jau kuro rīt’,

un lapas krīt, un lapas krīt,

un krīt un krīt..


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.