28. maijs, svētdiena29.05.2017.Čūska Nepamanīju koku paēnā uz meža celiņa čūsku (glodeni), un ar riteni tai pārbraucu pāri. Neomulīgi. |
||
29. maijs, pirmdiena30.05.2017.Ķīmijas eksāmens Kaut kā nepārdomāti Izglītības ministrija starp diviem būtiskiem centralizētajiem eksāmeniem (bioloģiju un ķīmiju), ko parasti kārto tie, kas grib studēt medicīnu, atvēlējusi tikai trīs(!) brīvas dienas. Vakar meita stresoja, ka ķīmijā 3. daļu (tā ir visgrūtākā) nenokārtos, jo tomēr trīs dienas, lai kārtīgi sagatavotos, ir par maz. Šodien visu eksāmena laiku savas domas veltīju tikai meitai. Pēc eksāmena saņēmu ziņu: “Man beidzās, un es pat visu izpildīju, arī 3. daļu. Man laikam kaut kāda čakra atvērās :D” Varbūt to čakru palīdzēju atvērt es ar savām domām? |
||
30. maijs, otrdiena30.05.2017.Sporta tērps Vīrs mani vairākkārtīgi aicināja uz trenažieru zāli. Visu laiku atrunājos, ka nav piemērotas sporta bikses. Šodien sasparojos un beidzot bikses nopirku. Bet, ja ir jaunas sporta bikses, tad vajadzīgs arī jauns sporta T-krekls. Savukārt, ja ir jaunas sporta bikses un jauns sporta T-krekls, tad neiesi sportot ar vecām kedām. Nopirku sev Nike botas (pirmo reizi mūžā tik nopietnus sporta apavus, jo nepiederu pie sportiskā stila sievietēm). Ko darīt, ja sportot sanāk vēsākā dienā? Nepieciešama flīsa jaka. Rezultātā sanāca, ka braucu uz Rīgu pēc sporta biksēm, bet bez tām vēl iegādājos T-kreklu, botas un sporta jaku.
Viedi vārdi Komēdijseriālā izdzirdēju gudru domu - “Vislabākais veids kā sasniegt mērķi, ir tam veltīt visu laiku un enerģiju”. Tagad saprotu, kas man pietrūkst mērķa īstenošanai. Mans laiks ir pārāk sadrumstalots pa daudzajiem pienākumiem attiecībā pret ģimeni, tāpēc nespēju visu savu laiku un enerģiju veltīt vienam konkrētam mērķim. Vinnētāji šajā gadījumā, protams, ir jauni cilvēki bez bērniem. |
||
31. maijs, trešdiena01.06.2017.731 diena Pirms diviem gadiem šajā dienā uzsāku rakstīt dienasgrāmatu (skatīt šeit). Kopumā aprakstīti 731-as dienas notikumi. |
||
1. jūnijs, ceturtdiena01.06.2017.Brīvlaiks Dēlam vasaras brīvlaiks, bet man radošuma laiks, jo trīs mēnešus ik dienu nāksies izdomāt dažādas nodarbes, lai dēlam sanāktu pēc iespējas mazāk laika sēdēt pie datora. |
||
2. jūnijs, piektdiena03.06.2017.Drastiskā atlase Rīt piedalīšos pašvaldības vēlēšanās, tāpēc šovakar cītīgi izpētīju visus kandidātu sarakstus un viņu sasolītos nākotnes labumus. Biju ļoti stingra. No sarakstiem izsvītroju mūziķus, teātra režisorus, trenerus, saimniecības daļu vadītājus, pensionārus, valdes locekļus, ar vidējo izglītību, ar vairākām darbavietām un bijušos deputātus, kuru vārdus iepriekšējā sasaukuma laikā nebiju dzirdējusi. Rezultātā no 20 izvēlētās partijas cilvēkiem palika tikai 5. |
||
3. jūnijs, sestdiena03.06.2017.Melnā dzilna Mežā ieraudzīju lielu, melnu putnu ar sarkanu galvas virsu, kas tāpat kā dzenis klaudzināja pa sausu koku. Putnu grāmatā noskaidroju, ka tā ir melnā dzilna. Melnā dzilna ir Eiropas lielākais un krāšņākais dzenis aptuveni vārnas lielumā. Tēviņam galvas virsa ir sarkana, bet mātītēm - pakausis sarkans. Melnās dzilnas lielākais kārums ir koksnes skudras, tāpēc putns spēj iekalties kokā ļoti dziļi, atstājot tajā lielus caurumus, kuros vēlāk ligzdo citas putnu sugas.
Nofotografēju putnu, taču bilde no tāluma sanāca miglaina, tāpēc internetā atradu labāku paraugu. |
||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||