Sirreāls portrets (1)

03.04.2018.

 1. uzdevums: Uzzīmēt sirreālu portretu, tajā iekļaujot dotos objektus (bumbieri, trauku, zivi).

 Skolēnu darbi:

 

 2. Uzdevums: Uzzīmēt sirreālu portretu.

 Vecums: 7.-12. klase (paraugus zīmējuši 7. un 8. klases skolēni)

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, dzēšgumija.


 Uzdevums: Izvēlēties mākslinieka gleznotu portretu un mēģināt to atdarināt.

 

 Mākslinieku gleznas un skolēnu darbi:

Ramzi Taskiran

nav informācijas (21.gs.)

 

 

Skolēna darbs zīmēts ar krāsu zīmuļiem.

Pjērs Ogists Renuārs

“Irēnas Kahenas d’Anversas portrets jeb

Mazā meitene ar zilo lenti” (1880.)

Skolēna darbs gleznots ar guaša krāsām.

 

 Vecums: 7.–12. klase (kā paraugi izmantoti 7. klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3-4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 vai A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsas pēc izvēles.


 Uzdevums: Ar rūtiņu palīdzību uzzīmēt divreiz lielāku cilvēka portretu nekā paraugā. Ieklāt ēnu laukumus.

 

 Skolēna darbs:

Mākslinieka Edgara Miķelsona zīmējums.

 Vecums: 8. klase

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls (vēlams 30 cm garš), portreta paraugs.


 Uzdevums: Izmantojot līniju ritmus, uzzīmēt dekoratīvu portretu ar sejas tetovējumiem. Portretā jāiekļauj dotie līniju ritmi un detaļas.

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 9. – 12. klase

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi (pēc izvēles), dzēšgumija.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko

 

  autores atbalstam

 



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.



pārdomas 

 

Kad ceļam priekšā tiek likts koks, nemēģini to salauzt ar spēku. Neizdosies. Arī apejot koku, ieguvējs nebūsi. Labākais variants – mainīt iešanas virzienu.