Zīmējumi Ziemeļamerikas indiāņu stilā

09.06.2015.

 1. uzdevums:  Ietekmējoties no Ziemeļamerikas indiāņu zīmējumiem, attēlot dekoratīvu dzīvnieku, putnu vai zivi.

 Skolēnu darbi:

 

 2. uzdevums:  Ietekmējoties no Ziemeļamerikas indiāņu zīmējumiem, vienotā kompozīcijā attēlot dekoratīvu putnu un cilvēku.

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 7.-8. klase

 Darba ilgums: 3-4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: tonēta A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva (ja tiks zīmēts uz gaiša papīra); pildspalva baltā, zelta vai sudraba krāsā, kā arī balts zīmulis (ja tiks zīmēts uz tumša papīra), krāsainie zīmuļi.


Brīnumputns

09.06.2015.

 Uzdevums 1. stundai: Papīra lapu noklāt ar sešiem tekstūru/faktūru veidiem.

 Uzdevums 2. stundai: No tekstūru/faktūru laukumiem aplikācijas tehnikā izveidot brīnumputnu.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 5.-7. klase

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli 1. stundai: A4 formāta papīra lapa, lineāls, grafīta zīmulis, PVA līme, salvete, šķēres, guašas krāsas, trauks ūdenim, ota, neliela mežģīne vai marle, veca zobu birste, kokteiļu salmiņš, avīze darba galda noklāšanai.

 Nepieciešamie materiāli 2. stundai: 1. stundā sagatavotie krāsu laukumi, A4 formāta papīra lapa (vēlams tumšā tonī), grafīta zīmulis, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, šķēres, līmes zīmulis.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.