Jūras dzelmē

15.04.2017.

 Uzdevums: Doto laukumu sadalīt sīkākos laukumos, kuros uzzīmēt augus vai dzīvas būtnes, kas sastopami jūras dzelmē.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 5.-7. klase

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi vai flomāsteri.


 Uzdevums: Uzzīmēt dažādas koku lapas. Izkrāsot zīmējuma fragmentu tā, lai veidotos grāmatzīme.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 6.-7. klase

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, 3-5 dažādu koka lapu paraugi vai attēli.


Augu stilizācija. Dāvanu maisiņi

10.03.2016.

 1. uzdevums: Izgatavot dāvanu maisiņu un dekorēt to ar stilizētām ūdensrozēm.

 Skolēnu darbi:

 

 2.uzdevums: Izgatavot dāvanu maisiņu un dekorēt to ar stilizētiem pļavas augiem. 

 Skolēnu darbi:

 
 Vecums: 7.-12. klase (kā paraugi izmantoti 7. un 8. klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta kartons (var būt gaiši tonēts), grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, šķēres, līmes zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi. Maisiņa piegrieztni un adatas sagatavo skolotāja.


 Uzdevums: Uzzīmēt trauku komplektu “Zemenīte”, kurā ietilpst krūzīte, apakštasīte, tējkarote, tējkanniņa un paplāte.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 5.-12. klase (kā paraugi izmantoti 5. un 6. klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa (var būt gaiši tonēta), grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.