Uzdevums: Ievērojot proporcijas, uzkonstruēt regulāru trīsstūra prizmu un to ietonēt.
Skolēna darbs:
Vecums: 10.-12. klase Darba ilgums: 2-3 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, ģeometrisks objekts, galda lampa. |
||||
Uzdevums: Uzzīmēt divus dažādos stāvokļos novietotus paralēlskaldņus un vienu no tiem izēnot.
Skolēnu darbi:
Vecums: 8. klase Darba ilgums: 2-3 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: trīs A4 formāta papīra lapas, lineāls, grafīta zīmulis, dzēšgumija, šķēres, līmes zīmulis, galda lampa. |
||||
Uzdevums: Uzkonstruēt ģeometriskos objektus un tos ietonēt.
Darbi no personīgā arhīva: Vecums: 10.-12. klase Darba ilgums: 4 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, galda lampa. |
||||
Uzdevums: Izmantojot ģeometriskus elementus, izveidot telpisku objektu.
Skolēnu darbi:
Vecums: 10.-12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās klases skolēnu darbi) Darba ilgums: 4-6 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: papīrs, lineāls, cirkulis, grafīta zīmulis, dzēšgumija, šķēres, līmes zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles), krāsu zīmuļi (pēc izvēles). |
||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||