1. lappusē - Impresionisms, Puantīlisms/Neoimpresionisms, Postimpresionisms 2. lappusē - Ekspresionisms, Jūgendstils, Fovisms 3. lappusē - Kubisms, Futūrisms, Primitīvisms 4. lappusē - Dadaisms, Sirreālisms, Abstrakcionisms 5. lappusē - Konstruktīvisms, Informālā māksla, Popārts 6. lappusē - Opārts, Minimālisms |
||||||
1. lappusē - Aizvēsture, Mezopotāmija, Senā Ēģipte 2. lappusē - Senā Grieķija, Senā Roma, Bizantija 3. lappusē - Romānika, Gotika, Renesanse 4. lappusē - Baroks, Rokoko 5. lappusē - Klasicisms, Romantisms, Reālisms
|
||||||
Uzdevums: Uzzīmēt vienu objektu sešos veidos: puantīlismā, fovismā, futūrismā, kubismā, sirreālismā un opārtā.
Skolēnu darbi: Vecums: 9.–12. klase (paraugus zīmējuši 9. klases skolēni) Darba ilgums: 3-4 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, melna flomāsterveida pildspalva, flomāsteri (pēc izvēles), krāsu zīmuļi. |
||||||
Uzdevums: Uz 20x20 cm liela laukuma uzzīmēt melnbaltu optisko ilūziju.
Skolēnu darbi: 1. variants (laukuma sadalījums)
2. variants (objekts laukumā) Vecums: 8. klase Darba ilgums: 2–3 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: 20X20 cm liela papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melna flomāsterveida pildspalva, lineāls, cirkulis (pēc izvēles). |
||||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||