Uzdevums. Uzzīmēt sēžamo mēbeli (krēsls, beņķis, sols, ķeblis, dīvāns, klubkrēsls, šūpuļkrēsls, sēžammaiss), par pamatu ņemot jebkādu augu.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 5.-12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi, melna flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles).


 Uzdevums: Uzzīmēt sešas tekstūras: koka mizu, putna spalvu, akmens mūri, groza pinumu, matus/bizi, ūdeni/viļņus.

 

 Skolēnu darbi:

 

 Vecums: 9.-12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3-5 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A5 formāta papīra lapa (puse no A4 formāta lapas), grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, melnā flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles), krāsu zīmuļi (pēc izvēles).


 Uzdevums: Uzzīmēt kaktusu un ar punktošanas tehniku attēlot tā apjomu.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8.-12. klase (kā paraugi izmantoti 10-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 vai A5 formāta papīra lapa (puse no A4 formāta lapas), grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā flomāsterveida pildspalva (var būt dažādos biezumos).


Ziedoša auga skice un stilizācija

18.09.2021.

Uzdevums: Uzzīmēt ziedošu augu un stilizēt šo pašu augu. Abiem zīmējumiem pievienot ziedošā auga fotogrāfiju.

 

Skolēnu darbi:

 Vecums: 7.-12. klase (kā paraugi izmantoti 7.  klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 1-2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: viena vai divas (pēc vajadzības) A4 formāta papīra lapas, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles). Vēl nepieciešama A3 formāta grāmata kā paliktnis, uz kura zīmēt, ja zīmēts tiek brīvā dabā.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.