Uzdevums: Ar stilizētu augu ornamentiem aplikācijas tehnikā izveidot apļa kompozīciju.
Skolēnu darbi: Vecums: 5.-12. klase Darba ilgums: 2-3 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa aplim, tonēti papīri vai aplikācijas papīri, plastikāta “kabatiņa” papīru uzglabāšanai, grafīta zīmulis, dzēšgumija, šķēres, līmes zīmulis. |
||||||||
1. uzdevums: Uzzīmēt koka mizu, attēlojot tās apjomu. Skolēna darbs:
2. uzdevums: Uzzīmēt priedes mizu, izmantojot tikai līnijas. Skolēnu darbi: Vecums: 8.-9. klase (1. uzdevums); 5.-7. klase (2. uzdevums) Darba ilgums: 1 mācību stunda Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, koka (priedes) miza. |
||||||||
Uzdevums: Uzzīmēt priedes čiekuru, attēlojot tā apjomu.
Skolēnu darbi: Vecums: 8.-9. klase Darba ilgums: 1 mācību stunda Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, priedes čiekurs. |
||||||||
Uzdevums: Pētīt un uzskicēt skolas tuvumā esošos augus.
Skolēnu darbi: Vecums: 7. klase Darba ilgums: 1 mācību stunda Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis (var būt arī pildspalva), dzēšgumija. Vēl nepieciešama A3 formāta grāmata kā paliktnis, uz kura zīmēt, jo zīmēts tiek brīvā dabā. |
||||||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||