Mana dienasgrāmata 2022

Jaungada sagaidīšana

Tik šķidru salutēšanu kā šogad, nebiju redzējusi pēdējo divdesmit gadu laikā. Ja Grinčs* bija sacerējies nozagt Ziemassvētkus, tad covid-19 plāni ir grandiozāki. Jau otro gadu pēc kārtas mums tiek nozagti gandrīz visi pasākumi un svētki.

* Grinčs – mākslas filmas (2000.) un animācijas filmas (2018.) varonis, kuram nepatīk Ziemassvētki.

 

Grinčs un covid-19 – abi ienīst cilvēkus.


Šī gada apņemšanās

Uzkāpu uz svariem. Nenoticēju. Nokāpu nost. Svarus noliku citā vietā. Uzkāpu vēlreiz. Cipari palika nemainīgi.

Stress un ēdelība sākuši atspēlēties. Toties tagad es zinu savu galveno šī gada apņemšanos.


Grāmatas

Pēc ilgākas pauzes atgriezās grāmatu lasīšanas kāre. Nopirku vairākas.


Nūjošana lietū

Nūjas sitās pret asfaltu vienā ritmā gluži kā metronoms*. Lietus piles paukšķēja pret gumijoto kapuci kā pagadās.

* Metronoms – ierīce mūziķiem, kas, pateicoties pulksteņa mehānismam, rada vienmērīgu ritmu.

 

Jēdziens “aiziet” attālināto mācību laikā

Dēls: “Man rīt jāaiziet uz konsultāciju.”

Attālināto mācību laikā “aiziet uz konsultāciju” nozīmē – aiziet līdz datoram blakus istabā un ieslēgt zoomu.


5. janvāris, trešdiena

05.01.2022.

Tests

Pirmā skolas diena iesākās ar kovida antigēnu noteikšanas testu, kam, tāpat kā grūtnieces testā, pozitīvā gadījumā uzrādās divas svītriņas. Neesmu ārkārtējā “stāvoklī”.


Kriminālromāna gaisotnē

Atšķaidīju garo darba dienu ar kriminālromānu (vērtējums šeit), palasot to brīvajā starplaikā.


Garā darba diena

Kad norukā no rīta līdz pusnaktij, mācot skolā, bet pēc tam labojot divu skolu skolēnu darbus, tad saproti, ka pa dienu nekas īpaši interesants nemaz nevarēja notikt.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.