Pļinču pļaņču02.02.2015.Tēma: ŠIS UN TAS → Ģimenes rotaļas un paradumi → Mūsu ģimenes rotaļas un spēles Tā kā peļķes un dubļi vienmēr visus bērnus ir pievilkuši gluži kā magnēts, siltajos gada mēnešos pēc lietusgāzēm vienmēr ļāvu savējiem lēkāt pa peļķēm un bradāt pa dubļiem. Tādās reizēs viņiem tika uzvilktas ūdensizturīgas drēbes un gumijas zābaki. Bieži vien, kad bērni pārradās mājās, secināju, ka ūdensizturīgās drēbes nemaz tik ūdensizturīgas nav. |
|||
Pacietības pārbaude01.02.2015.Tēma: ŠIS UN TAS → Ģimenes rotaļas un paradumi → Mūsu ģimenes rotaļas un spēles Uzdevums. Kurš spēs salikt augstāku torni? Izmantojamie materiāli: kārtis, galda spēļu kartītes, domino kauliņi, kluči u.c. |
|||
Jautrie vilcieniņi01.02.2015.Tēma: ŠIS UN TAS → Ģimenes rotaļas un paradumi → Mūsu ģimenes rotaļas un spēles 1. Kad bērni bija mazi, tētis pa māju viņus bieži vizināja segas vilcieniņā, tas ir, abi bērni sēdēja uz segas, ieķērušies tajā, bet tētis segu aiz viena gala vilka pa istabas grīdu. |
|||
Bērnus vilina noslēpumi un nezināmais, tāpēc katrā jubilejas reizē slēpju dāvanas. Lai meklēšanas prieks būtu lielāks, bērni dāvanas meklē pēc norādēm. Būdami jau pusaudži, manējie pirms jubilejām vēl joprojām atgādina, lai neaizmirstu noslēpt viņu dāvanu. |
|||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||