1. uzdevums: Izgatavot telpisku piramīdu un apzīmēt to pēc izvēles. Skolēnu darbi:
2. uzdevums: Izgatavot telpisku piramīdu un apzīmēt to ar Senās Ēģiptes elementiem. Skolēnu darbi:
Vecums: 9.-12. klase (kā paraugi izmantoti 9. klases skolēnu darbi) Darba ilgums: 3-4 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, cirkulis, lineāls, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles), materiāli par Seno Ēģipti. |
||
Saulriets (fotografēts no lidmašīnas iluminatora)08.07.2015.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Dabas fotogrāfijas datorekrānam 1920x1080 (horizontālas) |
||
Rapšu lauks ar rudzupuķēm08.07.2015.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Dabas fotogrāfijas datorekrānam 1920x1080 (horizontālas) |
||
Tetraedrs. Dāvanu kārbiņa07.07.2015.Tēma: SKOLA → Vizuālā māksla → Vizuālā māksla. ĢEOMETRISKIE OBJEKTI Uzdevums: Izgatavot dāvanu kastīti tetraedra formā.
Darbi no personīgā arhīva:
Vecums: 6.-12. klase Darba ilgums: 1 mācību stunda Nepieciešamie materiāli: A4 formāta bieza papīra lapa (1. variantam), printera plēve (2. variantam), A4 formāta kartona lapa piegrieztnei (2. variantam), cirkulis, lineāls, grafīta zīmulis, dzēšgumija, šujamadata, šķēres, atlasa lentīte, 2 pērlītes (pēc izvēles). |
||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||