Zobeni

16.02.2016.

Tēma: ROKDARBI Rokdarbu veidi Koka lietas

Ciemojoties laukos, pēc dēla lūguma tika izgatavoti vairāki kaujas ieroči.

 

 

Izmantoti dēļu atgriezumi un malkas šķilas, zāģis un nazis. Abi augšējie zobeni nokrāsoti ar akrilkrāsām.

 

Šo 115 cm garo koka zobenu meita izgatavoja 17 gadu vecumā.


Olu ķērājs

16.02.2016.

Tēma: ROKDARBI Rokdarbu veidi Koka lietas

 

Katrs spēlētājs desmit reizes pēc kārtas mēģina ar karoti noķert olu. Uzvar tas, kurš olu noķēris vairāk reižu.

 

Koka olas vienā galā ar īlenu izdur caurumu un tajā ievieto ar PVA līmi noklātu auklas galu. Otru auklas galu piesien pie koka karotes kāta, kurā izurbts caurums. Ja vēlas, koka olu var aplīmēt ar plēstas avīzes gabaliņiem un pārklāt ar PVA līmi.


Lejerkaste

15.02.2016.

Tēma: ROKDARBI Rokdarbu veidi Koka lietas

 

Griežot lejerkastes rokturi, visi trīs “āmuriņi” kustas uz augšu un uz leju.

 

Lejerkasti izgatavoja dēls 10 gadu vecumā.

 

1. No koka līstes izzāģē 4 daļas: 2 garākas (A) un 2 īsākas (B). Vienā A daļā izurbj 3 palielus caurumus. Abās B daļās izurbj mazus caurumiņus.

2. Visas četras daļas ar skrūvēm sastiprina kopā.

3. Sagatavo 3 vienāda garuma koka stienīšus. Katra stienīša apakšējā daļā izurbj mazu caurumiņu.

4. Sagatavo 3 koka ripiņas. Katras ripiņas centrā izurbj tik lielu caurumu, lai tajā varētu ievietot koka stienīti. Ja nepieciešams, stienīti pie ripiņas pielīmē ar PVA līmi.

5. Visus 3 stienīšus ievieto A daļas caurumos. Cauri stienīšu caurumiņiem un abiem B daļas caurumiņiem izver metāla stieplīti. Tās abos galos uzver koka bumbiņas un nostiprina, stieplīti salokot.


Mašīnas priekšējo stiklu gluži kā audums klāj dabiski sarullējusies sniega kārta.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.