Kurmīša biksītes17.04.2017.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Interesantas fotogrāfijas ar komentāriem Pastaigājoties pa mežu, uz taciņas pamanīju lelles bikšeles. Vīrs nosmējās, ka tās pieder Kurmītim (no padomju laiku čehu multenītes). Visu vasaru, ejot garām šai vietai, lūkojos, vai Kurmītis savas bikšeles ir savācis. Vasaras beigās to vairs nebija. |
||
Viļņotās līnijas17.04.2017.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Interesantas fotogrāfijas ar komentāriem No plaukšķenes izšauto papīra lenšu lidojuma trajektorija. |
||
Iekštelpās tiek paslēpts noteikts skaits nelielu šokolādes oliņu. Pie tam tādās vietās, lai uzreiz nevar pamanīt. Iespējams, ka kāda oliņa tiks atrasta tikai pēc dažām dienām. Katram mājiniekam iedod trauciņu, kurā ielikt savus atradumus. Kā atšķirības zīmi pie katra trauciņa piestiprina sacensības dalībnieka vārdu. Vēl visi jāpabrīdina, ka līdz pat mirklim, kamēr nebūs atrastas visas oliņas, tās nedrīkst apēst. Lieldienu laikā no 20 šokolādes oliņām mūsu ģimenes trīs sacensību dalībnieki bija atraduši tikai 13. Meita, protams, paklusām vienu notiesāja, tāpēc oliņas vietā viņas trauciņā ieliku rozā dzēšgumiju. |
||
Meža silpurene17.04.2017.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Dabas fotogrāfijas datorekrānam 1920x1080 (horizontālas) |
||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||