Uzdevums: Izveidot supremātismam raksturīgu kompozīciju zīmējuma, aplikācijas vai datora tehnikā.
Skolēnu darbi:
Vecums: 7.-9. klase (kā paraugi izmantoti 9. klases skolēnu darbi) Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli, ja zīmē: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, cirkulis, melna flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles), krāsu zīmuļi. Nepieciešamie materiāli, ja aplicē: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, cirkulis, šķēres, līmes zīmulis, aplikāciju papīri, melna flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles). |
|||||||
Uzdevums: Izveidot futūrismam raksturīgu kompozīciju. Ja ir iespēja, var izmantot fotomontāžu (datorgrafiku).
Skolēnu darbi: Vecums: 9.-12. klase Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: atkarībā no izvēlētās tehnikas. |
|||||||
Uzdevums: Jebkādā tehnikā (kolāža, fotomontāža, datorgrafika, telpisks objekts) izveidot dadaismam raksturīgu kompozīciju un piešķirt tai nosaukumu.
Skolēnu darbi: Jaunā pasaule.
Vecums: 9.-12. klase Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: atkarībā no izvēlētās tehnikas. |
|||||||
Daugava26.09.2021.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Dabas fotogrāfijas datorekrānam 1920x1080 (horizontālas) |
|||||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||