Uzdevums: Uzzīmēt interesantu interjera priekšmetu (piemēram, lampu, pulksteni, vāzi, spoguli u.c.).
Skolēnu darbi:
Vecums: 6.-8. klase Darba ilgums: 1-2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles); krāsainie zīmuļi (pēc izvēles). |
|||||||||
Uzdevums: Uzzīmēt tapetes un tapešu dekoratīvās joslas fragmentu jūgendstilā ar augu motīviem.
Skolēnu darbi: Vecums: 9. klase Darba ilgums: 2-3 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, krāsainie zīmuļi, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles). |
|||||||||
Uzdevums: Pētīt attēlu un uzzīmēt pēc iespējas precīzāku baroka rotājumu. Ar grafīta zīmuli to ietonēt.
Skolēnu darbi: Vecums: 8. klase Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija. |
|||||||||
Uzdevums: Uzzīmēt interesantu kolonnu. Tā var nepildīt balsta funkciju, bet būt kā dekoratīvs celtnes elements.
Skolēnu darbi: Vecums: 8.-9. klase Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi. |
|||||||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||