|
|||||||||||||||
Uzdevums: Izvēlēties jebkāda mākslinieka gleznu ar kluso dabu un mēģināt ar mājās pieejamām lietām to atdarināt (nevis zīmēt vai gleznot). Vēlams pielietot asprātīgus elementus.
Atveidotās mākslinieku gleznas skolēnu interpretācijā:
Vecums: 6.-9. klase Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: dators ar pieeju internetam, dažādas mājās atrodamas lietas. |
|||||||||||||||
Uzdevums: Atrast mājās piecus priekšmetus, no tiem izveidot klusās dabas kompozīciju un uzzīmēt.
Skolēnu darbi:
Vecums: 7.-12. klase (kā paraugi izmantoti 7.-9. klases skolēnu darbi) Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melna flomāsterveida pildspalva (pēc izvēles). |
|||||||||||||||
Uzdevums: Uzzīmēt četras vienādas klusās dabas kompozīcijas. Vienu iekrāsot pamatkrāsās, otru – blakuskrāsās, trešo – siltajās krāsās, ceturto – aukstajās krāsās.
Uzstādījums un skolēna darbs: Vecums: 5.-7. klase (paraugus zīmējuši 7-tās klases skolēni) Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: divas A4 formāta papīra lapas, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls, šķēres, melna flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi. |
|||||||||||||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||