1. uzdevums: Skatoties spogulī, uzzīmēt savu pašportretu.

 2. uzdevums: Uzzīmēt pašportretu un attēlot tajā savu būtību.

 3. uzdevums: Uzzīmēt pašportretu dažādās mīmikās un ar melno tušu izcelt ēnas.

 

 Darbi no personīgā arhīva:

1. uzdevums

 

2. uzdevums

 

3. uzdevums

 

 Vecums: 10.-12. klase

 Darba ilgums: 3-4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli 1. un 2. uzdevumam: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, spogulis, ogle, sangīna, baltais krītiņš.

 Nepieciešamie materiāli 3. uzdevumam: vairākas A4 formāta papīra lapas, grafīta zīmulis, dzēšgumija, spogulis, melnā tuša, smalka otiņa.


 Uzdevums: Ņemot par pamatu Leonardo da Vinči gleznas “Mona Liza” lineāro zīmējumu, izveidot savu Monu Lizu.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 9. klase

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, krāsu zīmuļi vai šķidrās krāsas (pēc izvēles), dzēšgumija.


 Uzdevums: Ar rūtiņu palīdzību uzzīmēt divreiz lielāku cilvēka portretu nekā paraugā. Ieklāt ēnu laukumus.

 

 Skolēna darbs:

Mākslinieka Edgara Miķelsona zīmējums.

 Vecums: 8. klase

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls (vēlams 30 cm garš), portreta paraugs.


Dekoratīvs portrets

03.05.2015.

Tēma: SKOLA Vizuālā māksla Vizuālā māksla. PORTRETS

 Uzdevums: Iespaidojoties no Pablo Pikaso darbiem, uzzīmēt dekoratīvu portretu.

 

 Skolēnu darbi:

 

 

 

 

 

 

 Vecums: 7. klase

 Darba ilgums: 3-4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 vai A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu materiāli pēc izvēles (eļļas pasteļkrītiņi, krāsu zīmuļi u.c.). 


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.