Ogre Ziemassvētku gaidās (kolāža)05.12.2020.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Dabas fotogrāfijas datorekrānam 1920x1080 (horizontālas) |
||||||||
Uzdevums: Uzzīmēt sirreālu (nereālu) portretu, iekļaujot tajā vismaz piecus no dotajiem objektiem. Objektu krāsas zīmējumā var mainīt.
Skolēnu darbi:
Vecums: 6.-12. klase (paraugus zīmējuši 7. klases skolēni) Darba ilgums: 2-3 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, dzēšgumija.
Piezīme. Šo uzdevumu pildīja 7. klases skolēni attālinātās mācīšanās laikā 2020. gada novembrī. Kā paraugi izmatoti darbi, ko fotografējuši paši skolēni. |
||||||||
Paralēlskaldnis. Gaismēnas (mājas darbs)05.12.2020.Tēma: SKOLA → Vizuālā māksla → Vizuālā māksla. ĢEOMETRISKIE OBJEKTI Uzdevums: Uzzīmēt divus dažādos stāvokļos novietotus paralēlskaldņus un vienu no tiem izēnot.
Skolēnu darbi:
Vecums: 8. klase Darba ilgums: 2-3 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: trīs A4 formāta papīra lapas, lineāls, grafīta zīmulis, dzēšgumija, šķēres, līmes zīmulis, galda lampa. |
||||||||
Labam garastāvoklim01.12.2020.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Interesantas fotogrāfijas ar komentāriem Kā tu vari nepasmaidīt, kaut ko tādu ieraugot mežā? |
||||||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||