1. lappusē - Divu taišņu salaidums. 2. lappusē - Taisnes un riņķa līnijas salaidums. 3. lappusē - Divu riņķa līniju saskare un salaidums.
Mehānismos ir tādas detaļas, kuru kontūras veido taisnes un riņķu loki, kas laideni pāriet cits citā. Lai konstruētu šādas pārejas, rasējumos lieto salaidumus. Izšķir divu taišņu salaidumus; taisnes un riņķa līnijas salaidumus un divu riņķa līniju salaidumus.
Divu taišņu salaidums Dotas divas taisnes, leņķis starp tām un salaiduma loka rādiuss R. 1. Paralēli abām taisnēm attālumā R no tām novelk taisnes, kuru krustpunkts ir salaiduma centrs O. 2. No salaiduma centra O velk perpendikulus pret abām taisnēm, iegūstot salaiduma punktus A un B. 3. Novieto cirkuļa kājiņu salaiduma centrā O un starp salaiduma punktiem A un B novelk loku ar rādiusu R.
|
||
Bauskas Valsts ģimnāzijas mājturības kabinetā, lai ekonomētu vietu telpā, gludināmais dēlis ar eņģēm nostiprināts pie sienas. Arī gludināmā dēļa kāja salokās, pateicoties eņģei. |
||
Bauskas Bērnu un jauniešu centra pagalmā atrodas lieli koka galdi. Par tiem pārtapušas kabeļu spoles, ap kuru centrālo daļu aptīta no trīs lupatu joslām sapīta pīne. Uz šāda galda dārzā var novietot puķu podus, dārza dekorus vai pat piknika lietas. |
||
|
||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||