Uzdevums: Izvēlēties mākslinieka gleznotu portretu un mēģināt to atdarināt.
Mākslinieku gleznas un skolēnu darbi:
Vecums: 7.–12. klase (kā paraugi izmantoti 7. klases skolēnu darbi) Darba ilgums: 3-4 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 vai A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsas pēc izvēles. |
||||
Uzdevums: Senvārdu vai jaunvārdu attēlot ilustrācijā tā, lai būtu izlasāms izvēlētais vārds un, ja nepieciešams, arī skaidrojums.
Skolēnu darbi: Vecums: 8.-12. klase (kā paraugi izmantoti 8. klases skolēnu darbi) Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi, melna flomāsterveida pildspalva kontūrām. |
||||
Būve manā pagalmā (mājas darbs)20.05.2020.Tēma: SKOLA → Vizuālā māksla → Vizuālā māksla. ARHITEKTŪRA, TĀS ELEMENTI Uzdevums: Uzzīmēt jebkādu būvi (rotaļlaukumu, malkas šķūnīti, vasarnīcu, privātmāju u.c.), kas atrodas pagalmā.
Skolēnu darbi:
Vecums: 8.-12. klase (paraugus zīmējuši 8. klases skolēni) Darba ilgums: 1-2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, lineāls (pēc izvēles). |
||||
Pienenes08.05.2020.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Dabas fotogrāfijas datorekrānam 1920x1080 (horizontālas) |
||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||