Balkona aizkars

04.04.2016.

Tēma: ROKDARBI Idejas mājoklim un dārzam

Lai balkona sānu daļu aizsegtu no kaimiņu ziņkārīgajām acīm, izgatavoju dekoratīvu aizkaru.

Aizkara pamatam izmantoju dubulti pārlocītu ēnošanas tīklu (nopērkams dārza piederumu veikalā), kuram virspusē piešuvu vairākas mākslīgo augu virtenes. Šuvu ar mākslīgo rafija auklu, jo no tādas pašas auklas izgatavots ēnošanas tīkls. Tīkla augšpusē un apakšpusē izveidoju “tuneli”, kurā ievietoju metāla stieni. Metāla stieņi nepieciešami, lai aizkars “turētu formu”. Aizkaru augšpusē, apakšpusē un sānu daļās ar plastmasas bandāžām (nopērkamas būvmateriālu veikalā) piestiprināju pie balkona režģa.

      

 

Lai nosegtu sarkanos ķieģeļus uz otras balkona sienas, uzšuvu vēl vienu dekoru. Šoreiz mākslīgo augu virtenes pie ēnošanas tīkla piešuvu ar šujamdiegiem, jo mākslīgā rafija aukla, kas dienu no dienas pakļauta ārējiem apstākļiem, pēc dažiem gadiem sāk plīst.


Rasēšanas pamatelements ir līnija. Lai sniegtu pilnīgāku priekšstatu par attēlojamā objekta formu, tiek izmantotas dažāda veida un nozīmes līnijas. Tabulā uzrādīti mācību rasējumos izmantojamie līniju veidi.

 

Līnijas veids

Līnijas platums

Līnijas pielietojums

 

Plata nepārtraukta līnija – pamatlīnija

 

S = 0,5...1,4 mm

 

 

Redzamā kontūrlīnija (1)

Rāmīša un rakstlaukuma līnija

 

 

Šaura nepārtraukta līnija

 

 

S/3...S/2

 

 

Mērlīnija un iznesuma līnija (2)

Griezuma un šķēluma iesvītrojuma līnija (3)

Uzlikta šķēluma kontūrlīnija (4)

Virsmu pārejas līnija (5)

Vītne (6)

 


Atspulgs ūdenī

26.03.2016.

Tēma: ŠIS UN TAS Fotogrāfijas Dabas fotogrāfijas datorekrānam 1920x1080 (horizontālas)



Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.