Uzdevums: Papildināt skolotājas doto kompozīcijas attēlu un ietonēt četrus laukumus. (Šis darbs turpmāk tiek izmantots kā špikeris.)

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 6.-7. klase (kā paraugi izmantoti 7-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 1 mācību stunda

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi.


Gandrīz 6 minūtes garajā video prezentācijā apkopoju būtiskāko informāciju par kompozīciju un par krāsošanu ar zīmuļiem, jo attālinātās mācīšanās laikā, kad skolēns zīmē patstāvīgo darbu neklātienē, skolotājam nav iespējams katram individuāli aizrādīt par kļūdām, kā arī ieteikt, kā būtu labāk.

Uzklikšķinot uz attēla, iespēja noskatīties video.


1. lappusē - J.K.Broce; J.St.Roze; K.Hūns; J.Feders

2. lappusē - J.Rozentāls; J.Valters; V.Purvītis; J.Jaunsudrabiņš

3. lappusē - J.Madernieks; A.Cīrulis; K.Zāle; Ģ.Eliass

4. lappusē -  Baltars; Kubisms; G.Klucis

5. lappusē - Latvijas PSR laikā

 


 Uzdevums: Izvēlēties viena mākslinieka gleznu un analizēt to, atbildot uz dotajiem jautājumiem.

 Vecums: 8.-12. klase

 Darba ilgums: 1 mācību stunda

 Nepieciešamie resursi: pieeja internetam; vēlama Microsoft Word programma.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.