Uzdevums: Uzkonstruēt cilvēka seju, ievērojot proporcijas. Piešķirt sejai raksturu.
Skolēnu darbi: Vecums: 7. klase Darba ilgums: 1 - 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, lineāls (vēlams 30 cm garš), grafīta zīmulis, dzēšgumija. |
||
Uzdevums: Uzzīmēt (uzskicēt) klasesbiedra portretu profilā.
Skolēnu darbi: Vecums: 7. klase Darba ilgums: 15-17 minūtes Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis vai ogle, dzēšgumija. |
||
Kamene un plūmes ziedi01.05.2015.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Dabas fotogrāfijas datorekrānam 1920x1080 (horizontālas) |
||
Lai labāk izprastu bites gatavošanas gaitu, jāizpēta, kā tiek filcēts sivēns. Tātad, vispirms uzfilcē bites ķermeni. Lai izveidotu strīpas, uz ķermeņa uzklāj izplucinātas vilnas josliņas un, durstot ar filcēšanas adatu, tās piestiprina. Lai izgatavotu spārnus, vispirms vilnas piciņu no abām pusēm sadursta plakanu. Pēc tam ar šķērēm izgriež vēlamo spārnu formu. Ar filcēšanas adatu sadursta gar spārna sānmalām, izlīdzinot griezuma vietas. Lai spārns labāk piefilcētos pie ķermeņa, spārna stiprinājuma vietu izplucina. Pie ķermeņa pielīmē actiņas un piešuj no filca auduma izgrieztu asmeni. Šo paštaisīto biti meita uzdāvināja savai 1.- 4. klases audzinātājai dzimšanas dienā. |
||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||