Kartīte ar vārdu

04.04.2018.

Tēma: SKOLA Vizuālā māksla Vizuālā māksla. BURTI

 Uzdevums: Izvēlēties vārdu, kas sastāv no 6-iem vai 7-iem burtiem. Uzkonstruēt to un izveidot kartīti.

 Skolēna darbs:

(no sāna)

 Vecums: 8. klase

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta rūtiņu lapa (ņemta no rūtiņu burtnīcas vidus), 2 A4 formāta kartoni (tonis pieskaņots burtu krāsai), 1 A4 formāta balta papīra lapa (pēc izvēles), grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, līmes zīmulis, lineāls, cirkulis (ja nepieciešams), šķēres.


 Uzdevums: Izmantojot līniju ritmus, uzzīmēt dekoratīvu portretu ar sejas tetovējumiem. Portretā jāiekļauj dotie līniju ritmi un detaļas.

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 9. – 12. klase

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi (pēc izvēles), dzēšgumija.


 1. uzdevums: Uzzīmēt sirreālu portretu, tajā iekļaujot dotos objektus (bumbieri, trauku, zivi).

 Skolēnu darbi:

 

 2. Uzdevums: Uzzīmēt sirreālu portretu.

 Vecums: 7.-12. klase (paraugus zīmējuši 7. un 8. klases skolēni)

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, dzēšgumija.


 Uzdevums: Uzzīmēt Fantāzijas pasaules jokdara vai klauna portretu, kurā būtu redzamas šādas detaļas: cepure, dekoratīvi uzkrāsota seja un liela apkakle.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 1.-7. klase (paraugus zīmējuši 5. un 6. klases skolēni)

 Darba ilgums: 1-2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, melnā flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi, dzēšgumija.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.