Brīnumputns

09.06.2015.

Tēma: SKOLA Vizuālā māksla Vizuālā māksla. DABAS ELEMENTI, TO STILIZĀCIJA

 Uzdevums 1. stundai: Papīra lapu noklāt ar sešiem tekstūru/faktūru veidiem.

 Uzdevums 2. stundai: No tekstūru/faktūru laukumiem aplikācijas tehnikā izveidot brīnumputnu.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 5.-7. klase

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli 1. stundai: A4 formāta papīra lapa, lineāls, grafīta zīmulis, PVA līme, salvete, šķēres, guašas krāsas, trauks ūdenim, ota, neliela mežģīne vai marle, veca zobu birste, kokteiļu salmiņš, avīze darba galda noklāšanai.

 Nepieciešamie materiāli 2. stundai: 1. stundā sagatavotie krāsu laukumi, A4 formāta papīra lapa (vēlams tumšā tonī), grafīta zīmulis, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, šķēres, līmes zīmulis.


1. lappusē - Aizvēsture, Mezopotāmija, Senā Ēģipte

2. lappusē - Senā Grieķija, Senā Roma, Bizantija

3. lappusē - Romānika, Gotika, Renesanse

4. lappusē - Baroks, Rokoko, Klasicisms

5. lappusē - Historisms, Jūgendstils, Kubisms

6. lappusē - Futūrisms, Art Deco, Funkcionālisms

7. lappusē - Konstruktīvisms, Op-art, Hi-tech, Dekonstruktīvisms

 

Arhitektūra ir māksla, kas rada celtņu un dabas objektu kopumu, tas ir, telpisku vidi, kurā norit cilvēka dzīve.

Arhitektūras raksturīgākās kvalitātes:

* funkcionālā (lietderība);

* konstruktīvā (izturība);

* mākslinieciskā (skaistums).

Visas trīs arhitektūras kvalitātes atrodas ciešā mijiedarbībā un tas veicina arhitektūras pakāpenisku attīstību.

Arhitektūra attīstās atbilstoši sabiedrības vajadzībām un iespējām, jo tās savdabību nosaka sabiedriskā iekārta, celtniecības tehnikas attīstības līmenis, sabiedrības estētiskā gaume un mākslinieciskie ideāli.

 




Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.