1. uzdevums. Attēlā redzama ēku grupa “Trīs brāļi”. Uzzīmēt, kāda varētu izskatīties ēku grupa „Trīs māsas”. Zīmējot savas celtnes, uz tām attēlot Rīgas simbolus: gaili un atslēgu.

 Dotie attēli un skolēnu darbi:

 

  2. uzdevums. Uzzīmēt celtni, izmantojot attēlos piedāvātos arhitektūras elementus un piedomājot klāt vēl savas idejas.

 Dotie attēli un skolēna darbs:

 

  3. uzdevums. Uzzīmēt celtni, izmantojot attēlos piedāvātos jūgendstila arhitektūras elementus un piedomājot klāt vēl savas idejas.

 Dotie attēli un skolēnu darbi:

 Vecums: 5.-6. klase (1. uzdevums); 7.-8. klase (2. uzdevums); 9.-12. klase (3. uzdevums)

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva.


 Uzdevums: Pētīt attēlu un uzzīmēt Rīgas jūgendstila arhitektūras elementu.

 

 Skolēnu darbi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Vecums: 9.-12. klase (kā paraugi izmantoti 9-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija.


 Uzdevums: Uzskicēt skolas ēku.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8.-12. klase

 Darba ilgums: 1 mācību stunda

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija.


Interesanta celtne

17.05.2015.

Tēma: SKOLA Vizuālā māksla Vizuālā māksla. ARHITEKTŪRA, TĀS ELEMENTI

 Uzdevums: Uzzīmēt interesantu celtni.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 7. klase

 Darba ilgums: 2 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.