Uzdevums: Uzzīmēt Pablo Pikaso klusās dabas kopiju. Laukumus ieklāt ar dažāda veida līnijām.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8.-10. klase (kā paraugi izmantoti 9-tās klases skolēnu darbi)

 Darba ilgums: 3-4 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A5 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melna flomāsterveida pildspalva.


Klusā daba kubismā (2)

28.06.2015.

Tēma: SKOLA Vizuālā māksla Vizuālā māksla. KLUSĀ DABA

 Uzdevums: Izvēlēties nepieciešamos priekšmetus un attēlot klusās dabas kompozīciju kubismā.

 

 Klusās dabas kompozīcijas un skolēnu darbi:

 Vecums: 9.-12. klase

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, guašas krāsas, otas, trauks ūdenim, palete krāsu jaukšanai, avīze darba galda noklāšanai. Piezīme: var strādāt arī ar eļļas pasteļkrītiņiem.


 Uzdevums: Izvēlēties nepieciešamos priekšmetus un attēlot klusās dabas kompozīciju sirreālismā.

 

 Klusās dabas kompozīcijas un skolēnu darbi:

 Vecums: 9.-12. klase

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, guašas krāsas, otas, trauks ūdenim, palete krāsu jaukšanai, avīze darba galda noklāšanai. Piezīme: var strādāt arī ar eļļas pasteļkrītiņiem.


 Uzdevums: Izvēlēties nepieciešamos priekšmetus un attēlot klusās dabas kompozīciju fovismā.

 

 Klusās dabas kompozīcijas un skolēnu darbi:

 
 
 
 
 
 

 Vecums: 5.-7. klase

 Darba ilgums: 3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, guašas krāsas, otas, trauks ūdenim, palete krāsu jaukšanai, avīze darba galda noklāšanai. Piezīme: var strādāt arī ar eļļas pasteļkrītiņiem.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.