Citāda dzīvā daba12.06.2015.Tēma: SKOLA → Vizuālā māksla → Vizuālā māksla. DABAS ELEMENTI, TO STILIZĀCIJA Uzdevums: Uzzīmēt vai uzgleznot citādus dzīvniekus, putnus vai zivis.
Skolēnu darbi un paraugi no personīgā arhīva: Vecums: 5.-12. klase |
||||||||||||
No kalniņa lejiņā12.06.2015.Tēma: ŠIS UN TAS → Fotogrāfijas → Interesantas fotogrāfijas ar komentāriem
Īsākais riteņbraucēju ceļš. Domāju, ka Ginesa rekorda cienīgs. |
||||||||||||
Piktogramma. Stilizācija12.06.2015.Tēma: SKOLA → Vizuālā māksla → Vizuālā māksla. DABAS ELEMENTI, TO STILIZĀCIJA
|
||||||||||||
Zīmējumi Ziemeļamerikas indiāņu stilā09.06.2015.Tēma: SKOLA → Vizuālā māksla → Vizuālā māksla. DABAS ELEMENTI, TO STILIZĀCIJA 1. uzdevums: Ietekmējoties no Ziemeļamerikas indiāņu zīmējumiem, attēlot dekoratīvu dzīvnieku, putnu vai zivi. Skolēnu darbi:
2. uzdevums: Ietekmējoties no Ziemeļamerikas indiāņu zīmējumiem, vienotā kompozīcijā attēlot dekoratīvu putnu un cilvēku. Skolēnu darbi: Vecums: 7.-8. klase Darba ilgums: 3-4 mācību stundas Nepieciešamie materiāli: tonēta A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva (ja tiks zīmēts uz gaiša papīra); pildspalva baltā, zelta vai sudraba krāsā, kā arī balts zīmulis (ja tiks zīmēts uz tumša papīra), krāsainie zīmuļi. |
||||||||||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||