Ģeometriskais abstrakcionisms17.10.2015.Tēma: SKOLA → Vizuālā māksla → Vizuālā māksla. MĀKSLAS VIRZIENI 1. uzdevums: Iespaidojoties no Pīta Mondriāna darbiem, aplikācijas tehnikā izveidot ģeometriskā abstrakcionisma kompozīciju. Skolēnu darbi:
2. uzdevums: Iespaidojoties no Pīta Mondriāna darbiem, izveidot kādas lietas dizainu ģeometriskā abstrakcionismā. Skolēnu darbi: Vecums: 5.-7. klase (1. uzdevumam); 7. klase (2. uzdevumam) Darba ilgums: 2 mācību stundas Nepieciešamie materiāli 1. uzdevumam: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, aplikāciju papīri (dzeltens, sarkans, zils), lineāls, šķēres, līmes zīmulis, melns flomāsters. Nepieciešamie materiāli 2. uzdevumam: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, krāsu zīmuļi, melna flomāsterveida pildspalva. |
||||||||
Pusaudžu vecumā priekšroka tiek dota draugiem. Tā kā pusaudžu dzīves pieredze nav liela, viņi vēl neizprot, ka ne visi viņu paziņas, kuri tiek dēvēti par draugiem, ir īsti draugi. Un tad dzīve izspēlē kādu negaidītu, neierastu situāciju, kurā viss nostājas pa plauktiņiem. Bieži vien tas pusaudža dzīvē ir tāds kā pakāpiens attīstībā uz augšu, jo viņš sāk labāk novērtēt cilvēkus. Viņš sāk saprast, kādam tad jābūt īstam draugam. Tā kā jautājums par īstiem draugiem pēdējos mēnešus izskanēja arī manas meitas sarunās, nolēmu septiņpadsmit gadu jubilejā viņai uzdāvināt savdabīgu dāvanu – īpašību uzskaitījumu, kādas piemīt īstiem draugiem. Lai katra īpašība tiktu kārtīgi izlasīta un apdomāta, dāvanu pasniedzu kā uzdevumu. Jubilāram jāsalīmē ziediņš, uz kura ziedlapiņām uzrakstītas īpašības.
Īsti draugi tev neliek mainīties, jo pieņem tādu, kāda esi ar tevi var runāt par jebkādām tēmām glabā daudz kopīgu atmiņu atbalsta tevi grūtā brīdī par tevi zina daudz vairāk nekā citi var kopā paklusēt un neko nedarīt tevi dzird un saprot bez skaudības priecājas par taviem panākumiem tevi dara laimīgu maigi norāda uz tavām kļūdām ir uz mūžu tevi mudina attīstīties nekad nemelo
|
||||||||
Cilvēku figūras slavenu mākslinieku darbos12.10.2015.Tēma: SKOLA → Vizuālā māksla → Vizuālā māksla. CILVĒKA FIGŪRA |
||||||||
1. uzdevums: Izvēlēties nepieciešamos priekšmetus un attēlot kluso dabu sirreāli. Sīkāku uzdevuma aprakstu skatīt šeit. Klusās dabas kompozīcija un skolēna darbs:
2. uzdevums: Iespaidojoties no Huana Miro darbiem, uzzīmēt savu kompozīciju abstraktajā sirreālismā. Huana Miro darbu paraugi izdrukāšanai atrodami šeit. Skolēnu darbi:
3. uzdevums: Uzzīmēt kompozīciju sirreālismā. Skolēnu darbi:
4. uzdevums: No piedāvātajiem 15-20 priekšmetiem izvēlēties vismaz piecus priekšmetus un attēlot tos sirreālā kompozīcijā. Piedāvātos priekšmetus skatīt šeit. Skolēnu darbi:
Vecums: 9.-12. klase (1. uzdevums); 4.-7. klase (2. uzdevums); 7.-12. klase (3. un 4. uzdevums) Darba ilgums: 3-4 mācību stundas Nepieciešamie materiāli 1. uzdevumam: A3 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, glezniecības krāsas (guaša, akrils, eļļa vai pasteļkrītiņi), avīze galda noklāšanai, ūdens trauks, palete krāsu jaukšanai un otas (ja nepieciešams). Nepieciešamie materiāli 2., 3. un 4. uzdevumam: A4 formāta papīra lapa (2. un 3. uzdevumam), A3 formāta papīra lapa (4. uzdevumam), grafīta zīmulis, dzēšgumija, melnā pildspalva vai flomāsterveida pildspalva, krāsu zīmuļi. |
||||||||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||