1. uzdevums: Panākt auga apjomu ar līnijām.

 2. uzdevums: Panākt auga apjomu ar punktošanu.

 Skolēna darbs un darbs no personīgā arhīva:

1. 

2.

 

 3. uzdevums: Uzgleznot augu neierastos toņos.

 4. uzdevums: Uzgleznot augu bez iepriekšējas skices.

 Darbi no personīgā arhīva:

3.

4.

 

 5. uzdevums: Pētīt auga formu, saskatīt tajā kādu tēlu un uzzīmēt fantāzijas augu.

 6. uzdevums: Pētīt augu vai tā daļu un uzzīmēt dizaina paraugu (audumam, tapetēm). Izmantot simetriju.

 Darbi no personīgā arhīva:

5.

6.

 

 7. uzdevums: Uzzīmēt simetrisku fantāzijas telpaugu.

 8. uzdevums: Telpauga siluetu aizpildīt ar dažāda biezuma līnijām.

 Skolēna darbi:

7.

8.

 

 9. uzdevums: Uzzīmēt stilizētu/dekoratīvu telpaugu uzstādījumu.

 Skolēna darbs:

9.


Latviska, krāšņa un līdz sīkumiem pārdomāta izrāde. Blaumaņa teksts papildināts ar izcilu aktierspēli un smieklīgiem sīkumiem. Vienā vārdā – lieliski. Noteikti ir vērts redzēt.

No 5 zirņiem piešķiru


 Uzdevums: Ar stilizētu augu ornamentiem aplikācijas tehnikā izveidot apļa kompozīciju.

 

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 5.-12. klase

 Darba ilgums: 2-3 mācību stundas

 Nepieciešamie materiāli: A3 formāta papīra lapa aplim, tonēti papīri vai aplikācijas papīri, plastikāta “kabatiņa” papīru uzglabāšanai, grafīta zīmulis, dzēšgumija, šķēres, līmes zīmulis.


Koka miza

18.06.2015.

Tēma: SKOLA Vizuālā māksla Vizuālā māksla. DABAS ELEMENTI, TO STILIZĀCIJA

 1. uzdevums: Uzzīmēt koka mizu, attēlojot tās apjomu.

 Skolēna darbs:

 

 2. uzdevums: Uzzīmēt priedes mizu, izmantojot tikai līnijas.

 Skolēnu darbi:

 Vecums: 8.-9. klase (1. uzdevums); 5.-7. klase (2. uzdevums)

 Darba ilgums: 1 mācību stunda

 Nepieciešamie materiāli: A4 formāta papīra lapa, grafīta zīmulis, dzēšgumija, koka (priedes) miza.


Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.

 

© Sanita Nikitenko



Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti.




pārdomas 

 

Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni.