Svinējām divu kolēģu jubilejas. Tā kā abas strādā skolas bibliotēkā, sveicējiem tika dots uzdevums, kas saistīts ar grāmatām. Iepriekš tiek atlasīta kaudzīte ar grāmatām, kurām ir interesants nosaukums. Piemēram, “Es tevi redzu”, “Amnēzija”, “Mūža noslēpums”, “Kāds no mums melo” utt. Neskatoties grāmatas nosaukumu, katram jāizvēlas (jāizlozē) sava grāmata. Pēc tam jāprezentē savas grāmatas nosaukums un jāpastāsta, kādas asociācijas vai dzīves pārdomas, vai pat sakritības tas radījis. Man tik ļoti iepatikās šis uzdevums. Savējiem mājiniekiem neko nestāstīju, jo vēlos viņus pārsteigt kādā ģimenes pasākumā. |
|||
24. Vītņotās sastiprinājuma detaļas29.06.2019.Tēma: SKOLA → Tehniskā grafika → Tehniskā grafika iesācējiem (teorija) 1. lappusē - Bultskrūve 2. lappusē - Uzgrieznis 3. lappusē - Tapskrūve
Detaļu savienošanai lieto dažādas vītņotās sastiprinājuma detaļas, kuru izmērus nosaka standarts: bultskrūves, uzgriežņus, galvskrūves, kokskrūves un tapskrūves. Šajā materiālā sīkāk tiks apskatīta bultskrūve, uzgrieznis un tapskrūve.
Bultskrūve
1 |
|||
|
|||
Filca griezummalas var neapstrādāt, jo tās neirst, tāpēc filcs ir pateicīgs materiāls arī leļļu apģērbam. Vienīgais, ka ilgstoši lietojot, filcs pūkojas. |
|||
Mājas lapā ievietoti oriģināli autores darbi, nevis kopijas vai tulkojumi no citām tīmekļa vietnēm. Rakstus, zīmējumus, idejas un fotogrāfijas nedrīkst pārpublicēt bez autores piekrišanas, kā arī nedrīkst izmantot komerciāliem mērķiem.
© Sanita Nikitenko |
||
Tumši pelēkās krāsas datumos ievietoti raksti. |
||
aksesuāri apģērbi atstarotāji audiopasakas ceļojumi dārzam DATOREKRĀNAM datorgrafika dizains un tehnoloģijas filcēšana filmas FOTOGRĀFIJAS GRĀMATAS IZLAIDUMAM izrādes un koncerti JĀŅIEM joki jubilejai koka lietas Lieldienām ludziņas MĀJOKLIM papīrdarbi pīšana un siešana ROTAĻAS un PARADUMI rotaļlietas sacensības skolai SPĒLES stāstiņi ŠŪŠANA AR ROKĀM šūšana ar šujmašīnu tamborēšana TEHNISKĀ GRAFIKA tekstilkrāsas VIZUĀLĀ MĀKSLA Ziemassvētkiem |
||
Vecāku priekšstati par bērna nākotni bieži vien atšķiras no bērna priekšstatiem par savu nākotni. |
||